Pokud máte offline kancelář, ale zatím se jí nedaří, jak byste si představovali, a chcete se naučit, jak v těchto náročných časech efektivně prodávat a obchodovat, pak je tento program pro vás ideální.
Začátkem týdne dostáváte do mailu odkaz na modul týdne, který obsahuje audio-, video- a pdf výuku. Koncem týdne se koná naše individuální konzultace/tréninky (první 3 týdny) poslední týden namísto konzultací webinář s case studies.
Tento program je vhodnější pro ty, kteří již mají klienty, a potřebují byznys zlepšit. Nicméně pokud máte komunitu nebo velkou síť kontaktů, tak je vhodný i pro vás.
po dobu 4 týdnů dostáváte každý pátek audio-, video- a pdf výuku, která obsahuje vždy rozbor 2 nejčastějších situací (témat) v advokacii, v nichž naceňování potřebujete, popis chyb, které se nejčastěji v těchto situacích dělají a k tomu návod krok za krokem jak postupovat časově a finančně efektivněji + pracovní listy k samostatnému vypracování
1h online konzultace jak to máte teď a jakého stavu chcete dosáhnout, identifikuji chyby a navrhnu strategii (proběhne v 1. týdnu)
2h online konzultací pro řešení vlastních situací nebo online trénink (nácvik situací jak je správně řešit) dle vlastního výběru (proběhne v 2. a 3. týdnu)
1h webinář: největší průšvihy při naceňování v advokátní kanceláři a co s nimi – case studies (proběhne ve 4. týdnu)
HODNOTA, KTEROU ZÍSKÁTE:
kompletní sada materiálů, kde budete mít pěkně na jednom místě zpracováno 8 nejčastějších situací v advokacii, v nichž naceňování potřebujete, a návod jak dělat naceňování efektivněji, tj. za méně času a víc peněz, přístup k výuce
přístup k výuce dalších 12 měsíců po skončení kurzu
to, co ve variantě BASIC a k tomu:
okamžité zlepšení ohledně času i peněz
získáte větší sebedůvěru
budete mít jistější vystupování
budete si umět stát za svou cenou a obhájit ji
budete umět lépe jednat s klienty o ceně
můžete odcházet dřív domů za rodinou
...pro mnohé hodnota v řádu statisíců, pro jiné dokonce hodnota nevyčíslitelná
POKUD
jste rozhodnutí, že se už konečně chcete mít líp
chcete rozumět, co děláte špatně
chcete umět naceňovat správně
potřebujete osobní podporu
chcete dojednávat zakázky rychleji
chcete získat větší sebejistotu
V tom případě jste tu správně!
Tento program jsem připravila právě pro vás.
Dobrý den,
jmenuji se Lucie a jako právnička s vášní pro obchod již 10. rokem vedu úspěšnou online advokátní kancelář. Právničkám, mediátorkám a majitelkám advokátních kanceláří v jedné osobě pomáhám objevit jejich unikátní know-how a přetvořit ho do prémiových produktů, díky čemuž dosahují vyšších a pravidelných příjmů, a mají znovu radost ze svého podnikání. Dlouhodobě se vzdělávám v zahraničí od nejlepších odborníků na strategie, prodej a marketing a sleduji celosvětové i české trendy, díky čemuž jsem vytvořila unikátní strategii a metodiku, která na českém trhu funguje. Za své aktivity v oblasti právních inovací, jako je úspěšná právně-daňová kniha pro hostitele přes Airbnb nebo první coworking exkluzivně pro právníky, jsem byla v roce 2016 mediálním domem Ekonomia jmenována Inovativním právníkem roku.
Pokud chcete konečně umět naceňovat správně, rychleji a s lepšími výsledky, těším se na vás uvnitř programu.
Kolik tento program stojí? Roky zkušeností, drahé kurzy v zahraniční od těch nejlepších byznys mentorů, testování, přizpůsobování na českého klienta, zapracování českých advokátních předpisů, vám přináším v češtině a za zlomek ceny.
Kurz se mi líbil a přinesl mi řadu nových myšlenek do rozvoje mého podnikání v oboru. Seznámila jsem se s mnoha online nástroji, ujasnila si, jak se chci prezentovat ve velmi konkrétním zaměření a dostala řadu tipů, jak propagovat své služby.
JUDr. PhDr. Melinda Vrajíková, LL.M., mediátorka
absolventa kurzu Jak oslovovat klienty
Než jsem přišla k Lucce do programu Smart Creative, byla jsem v advokacii úplně ztracená. Po dvou a půl letech víkendové advokacie s dvěma malými dětmi (prací po nocích a víkendech) jsem byla vyčerpaná, bez stálých klientů a hlavně bez vize, kam vlastně chci směřovat a čemu se věnovat. Měla jsem pocit, že musím dělat všechno, pro všechny, ideálně hned a zadarmo (skoro). Během programu Smart Creative jsem našla svého ideálního klienta, vizi do budoucna a hlavně jsem se naučila říkat ne bez větších výčitek. Díky Lucčině vedení a připomínkám se mi podařilo najít ideální obor a připravit nabídku, která má smysl pro mě i mé klienty. Účast na programu Smart Creative mi pomohla najít sebevědomí navázat spolupráci se společností, která se zabývá i školeními v oblasti, která je mi nejbližší.
Mgr. Bc. Eliška Wellech, advokátka
absolventa programu Smart Creative
Kurz „Jak oslovovat klienty“ je velmi originální a zajímavý, a to nejen pro začínající advokáty. I jako advokátka se 17ti lety zkušeností v advokacii jsem si v něm našla spoustu AHA momentů, které se chystám uvést do své každodenní praxe. A rozhodně není jen o klientech, kurz zabíhá i do dalších oblastí, jejichž prozkoumání a vylepšení je pro úspěch nezbytné. Tento kurz vřele doporučuji.
Upozornění: Jsem přesvědčená o kvalitě programu a o tom, že vám pomůže dosáhnout vašeho cíle. Proto není možné žádat o vrácení peněz za program po jeho zaplacení. I když je během tohoto 4týdenního programu absolutně reálné zlepšit naceňování, nemůžeme převzít odpovědnost za vaše výsledky. Pokud přijmete opatření a provedete strategie, uvidíte hmatatelné výsledky, ale ty se budou lišit kancelář od kancelář a budou záviset na řadě faktorů (jako je velikost publika, vaše aktivita, předchozí úsilí atd.).
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.