Přechod firmy na digitální podepisování (podepisování na dálku)
- analýza situace (aktuální stav procesů a systémů, které používáte, důvody pro změny)
- právní posouzení smluv a podkladů a roztřídění
- návrh strategie postupu (více variant)
- realizační fáze – klient postupuje sám na základě přijaté strategie nebo ji realizujeme my: nastavíme procesy, zaučíme zaměstnance v novém SW pro zajištění právní závaznosti podepisování
Strategické, právní a procesní poradenství pro přechod na digitální podepisování a doručování
- důkladně porozumíme vašemu cíli
- adekvátně tomu vymyslíme a nastavíme celý systém
- optimalizujeme pracovní procesy
- vytvoříme jasný a závazný postup pro vás i vaše zaměstnance
- dostáváte průstřelné řešení proti nežádoucím vícenákladům v řádu stovek tisíc Kč /měsíčně
Případová studie
- Doba trvání spolupráce a realizace: 3 týdny
- Celková cena spolupráce: 41.945 Kč + DPH
- Počet konzultací celkem: 3
- Typ konzultací: Právní a Strategická
Přechod firmy na digitální podepisování
Klient chce ve firmě zavést digitální podepisování a obrátil se na nás s žádostí o pomoc s přechodem na tento nový způsob podepisování.
Mohly by Vás zajímat související case studies v těchto oblastech:
Online prodej, Ochrana dat, IT právo
Ozvěte se ještě dnes
Aplikací nejnovějšího know-how a dobré praxe jsme schopni vám, našim klientům, strategicky poradit, minimalizovat právní rizika, navrhovat optimální řešení a zlepšovat vaše produkty.