Virtuální asistentka majitelky advokátní kanceláře

Hlavní motto spolupráce:

uvolnit mi ruce

Absolutní nutnost

  • angličtina
  • proaktivní přístup
  • vnitřní potřeba se pořád posouvat dopředu
  • profesionální vystupování, mlčenlivost a loajalita
  • zajímá vás co děláme a
  • při plnění úkolů máte stále na mysli: co je cílem úkolu, dotáhnout věc do konce, jak by šlo dělat věci lépe (dáváte návrhy na zlepšení)

Rozsah spolupráce

  • budete plnit lehké administrativní a organizační úkoly
  • budete připravovat (tvořit hlavičku) a finálně číst oficiální dokumenty
  • budete se podílet na tvorbě marketingového obsahu (tvorba krátkých příspěvků v Canvě a jejich vkládání do Publeru podle zadání manažerky obsahu)
  • naučíte se používat aplikaci Publer, školení vám dáme zdarma
  • budete telefonicky a emailově komunikovat s klienty a dodavateli
  • občas budete volat a vyřizovat něco lehkého na soudě nebo úřadě
  • sem tam uděláte rešerši informací, služeb a produktů, připravíte srovnání
  • vezmete si na starost další lehké úkoly (podle dohody)

Styl spolupráce

  • potřebuji Vaše služby na 2-3 dny v týdnu na 4 hodiny, přes den
  • komunikovat budeme přes Zoom (porady), emailem a přes CRM systém
  • začneme zkušebním obdobím 3 týdnů, které zakončíme rozhovorem a vzájemnou zpětnou vazbou a rozhodnutím o další spolupráci
  • cílem prvních 3 týdnů je poznat se, sladit styl práce a vyladit časové úseky, které jsou nejvhodnější
  • IČař/ka
  • homeoffice
  • nástupní odměna: 350 Kč
  • součástí přijímacího řízení je vyplnit typologický test (pošleme Vám po vyhodnocení životopisu a motivačního dopisu)

Proč s námi

  • příležitost pracovat přímo s majitelkou inovativní firmy
  • příležitost nahlédnout do marketingu a PR prémiových služeb
  • jsme inovativní, efektivní a moc rádi se posouváme dopředu

Nebojte se ozvat, i když jste na rodičovské dovolené.

Jde mi hlavně o PROFESIONALITU.

NAPIŠTE MI

Příjem přihlášek pro enormní zájem uzavřen. Za všechny přihlášky děkujeme.

Životopis s motivačním dopisem posílejte do 1.12.2022 na office@nextlegal.cz