Školení a tréninky

Nedaří se vám dosahovat plánovaných příjmů? Potřebujete zjistit co děláte v obchodních telefonátech špatně a co přesně změnit? A to trénovat?

  • naučíme vás strukturu obchodního telefonátu a jednání, vytuníme vaše vystupování, tonalitu hlasu a podpoříme váš obchodní mindset
  • vybírat můžete z témat od akvizice přes uzavření smlouvy o spolupráci až po upsell
  • školení provádí naši obchodníci specializovaní na moderní personalizované telefonování 
  • připravíme vám návrh témat školení (na základě výstupu z auditu)

Jak budeme postupovat

  • vyberete si témata, na která chcete svůj tým proškolit, popř. vám témata doporučíme (na základě výstupu z auditu
  • dostanete přístup do naší online vzdělávací sekce
  • domluvíme si potřebný počet školení a tréninků
  • ukážeme vám jak lépe vytěžovat vlastní CRM systém 

Příklad školení

9:00-10:30 Osobnostní typologie klientů nebo
9:00-10:30 Struktura obchodního telefonátu
Coffee break
11:00-12:30 Vnitřní a vnější nastavení obchodníka nebo
11:00-12:30 Druhy a systém obchodních telefonátů 

Případové studie

Případová studie BOZP systém v cloudu a on premises 

Poptával profesionála, který by dokázal připravit právní stránku věci ve vztahu B2B směrem k zákazníkům. Jedná se o informační systém, který má za úkol ve firmách správu BOZP agendy, pracovnělékařských služeb vč. propojení až na úroveň ordinací…

Případová studie online platforma pro programátorské služby

Poptával profesionála, který by dokázal připravit právní stránku věci ve vztahu B2B směrem k zákazníkům. Jedná se o informační systém, který má za úkol ve firmách správu BOZP agendy, pracovnělékařských služeb vč. propojení až na úroveň ordinací…

Mohly by Vás zajímat související case studies v těchto oblastech:

Upgrade online prodeje, Ochrana dat

Ozvěte se ještě dnes

Aplikací nejnovějšího know-how a dobré praxe jsme schopni vám, našim klientům, strategicky poradit, posunout vás v obchodování dopředunavrhovat optimální řešení a zvyšovat vaše zisky.